ännu en dag med b-uppsats

då var de onsdag vänner...=)

en heldag med b-uppsats då...eller aaa, 9-15,30..räckte väl o nog...både jag o lina blev heeelt sega av det...gäsp*..satt hela tiden o försökte komma ihåg va den "insnöade handledaren från dåtiden" sagt på mötet i går...inte de lättaste eftersom vi inte ville lyssna efter ett tag...dumma!! skrev iaf de kap som han ville ha....ingen idé o försöka sig på de andra..han sa ju själv starkt o tydligt att han inte kommer läsa ngt mer...jaja, vi får iaf kommentarer..han skulle tydligen inte kommentera texterna till de som blir godkända till sem...skum typ dedär..men men....ska vi läsa de imorgon o sen lämna in...sen är de nya tag på tis, en ledig helg ska vi väl få iaf!=)

nu är det snart fredag förmiddag..då kommer min pojke nr 1...den grymme o underbare Daniel, älskar dig cutie=)..
fredagen fortsätter med partaj...alla samhällsplanerarklasserna ska parta...jag o oscar har planerat,duktiga vi varit!!inte vatt så mycke ifs men men...ska bli såå skoj=)

"Jag ser ner på alla som ser ner på dig!" - Moneybrother

en massa stora kramar till dig!


Kommentarer
Postat av: Lene

fett kul det ska bli med fest!! vi behöver supa skallen av oss efter dessa veckorna!!! vi funderade på att äta ute typ på torsdag om du o lina med vill va med så är ni hjärtligt välkomna! kram på dej gumman

Postat av: Lene

haha ja heja heja för bosse! men vad fan var det vi skulle läsa tills imorrn?

2006-12-14 @ 20:46:29
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback