hmm, lite av en deppdag

tur jag har som har personer som verkligen bryr sig!! det viktigaste för mig!!

föreläsning idag, ny kurs..helt fantastisk lärare,tack..behövs nu känns de som. jag,inne i min deppperiod, var väl inte gladast på föreläsningen..som tur var fick jag en bamsekram från min Tant K-är så glad att jag har dig, precis vad jag behövde! sen hem o så ville Lene komma över på fika...sjävklart fick hon det..alltid trevligt o träffa min Lene o dricka te..sen klart,säger inte nej til hennes lussebullar i första taget. hemma lite sen undrade Karin om jag ville hänga med henne till staden o fixa med hennes sista klappar, bbläväder men skönt o komma bort lite..så begav mig till min Karin o sen GICK vi in till stan..stolt* gick hem med,ännu stoltare*...var vi på stan o gick o pratade,ringde Christoffer..han skulle äta pizza,mums*..vill med ha...blev de tillslut med..så gott=)så blev pizza med Karin o Sonny, alltid lika trevligt...sen hem o här är jag ju nu..ganska seg men med en myslägenhet fylld av tända ljus!mysfaktorn är total..=)=)

ska nog mysa lite framför tv:en...

största kramen till vännerna...tack för att ni ställer upp för  mig i dessa dystra tider!! tack mange för alla goda råd..tack christoffer för att du lyssnar på mitt tjat=) tack Tant K & Lene för att ni är två helt fantastiska vänner....
älskar dig min daniel!!


stor kram med massor av kärlek

Kommentarer
Postat av: Lene

stort tack till dej med, det är nämligen inte bara du som behövs gaskas upp i dessa hemska tider! hoppas chrille fugelsang o Chp ruttnar nånstans!!!

Postat av: Lene

puss puss skulle jag säga med:)

2006-12-14 @ 20:52:51
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Anonym

du får så mångakramar du behöver kyss*

2006-12-15 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback