motig dag...

blä,blä o åter blä...

då hade man handledarmöte med ChP imorse...både jag o Lina (som jag skriver min b-uppsats med) kändes oss relativt nöjda med de vi skrivit hitills....självklart skulle detta dissas totalt..:(...vår käre handledar är lite hmm obelutssam o för o använda ett Tant K uttryck en riktig mupp=)....han klagade på nästan allt o sa rakt ut att vi absolut inte skulle hinna klart till sem...vi skulle helt enkelt inte bli godkända för sem...detta har han redan bestämt...han tyckte vi skulle satsa på 3 kap o bara lämna in dem på tors..hmm*..för han kommer bara läsa dem o inga andra....får man de..ser frågande ut*

hittade ett mail från ChP, skrivet förra veckan...där sa han en sak om vad syftet skulle innehålla..idag en helt annan....bestäm dig människa!!! han är dessutom fortfarande insnöad på vår första problemformulering som skrev 5-6 veckor sen...hmm* den ändras ju med tiden...så är de ju alltid..ser man till den vi har nu har vi med honom men självklart är detta helt fel....han kommer med kommentaren att även om vi sitter med uppsatsen 24h/dygnet fram tills inlämning på tors kl 17. skulle vi aldrig hinna med allt...tack för den nu....som du kanske förstår så försvann all motivation och livsglädje ut genom fönstret..tråkigt nog tog den inte med sig hans t-shirts...de är sååå blä=)=) men men...vi satte oss, jag ringde mamma o fick lite pepp... (tack mamms) sen satte vi oss o kom en bit...känns ganska ok ändå...vi är ju bra jag o Lina o de får vi aldrig glömma!!

så nu ska vi sitta här imorgon jag o Lina o vi ska bannemej lyckas! jag tror på oss....som jag lever efter: vi måste tro att vi är bra! ska nog gå till ica o handla o sen göra mig lite milkschake...mums* har jag förtjänat..ifs knappt ätit idag så borde väl äta ngt mer..menmen

älskar dig daniel!!tack för att du är såå söt mot mig när jag bara vill ge upp!!

en bamsekram med massor av kärlek till vännerna mina som varit så snälla idag..tack=)!!

Kommentarer
Postat av: Lene

ja det är ju inte konstigt om det inte blir så många på seminariet när inte ens handledarna vet vad de vill. jag känner att jag kommer få ett utbrott på mötet om han nämner nåt i stil med att "allt har ju fungerat bra med uppsatserna" grrrr*
vi får helt enkelt ta nya tag imorrn! kram på dej

Postat av: Tant K

ja du har helt rätt natta han e riktig MUPP! Men som sagt ni får inte glömma att ni är bra =) Jag tror på er iaf och hoppas verkligen att det ska gå bra. Bamsekramar så många du behöver

2006-12-13 @ 16:18:53
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback