snart lov då..

stor julkram till vännerna*
Nu är de bara en eftermiddag på bibblan med Lina och ett seminarie kvar. Sen är det lov...blir jullunch med några från klassen imorgon, ska bli massor trevligt..säga hejdå till dem. Blir ett tag tills när vi ses igen...i jan någongång...Karin kommer iförsig till mig över nyår...glad*, ska bli riktigt skoj och fira nyår med min Tant K=)=) På fredag kör Daniel hit o hämtar mig, tack gubben=). Vi ska hinna med en runda på stan med Lene här i Växjö..sen ska jag äntligen klippa mig på lördag, behövs verkligen nu=)

måste skicka en speciell tanke till en speciell person, Christoffer. En vän från förr...vi tappade kontakten ett tag o tog upp den nu för ett tag sen. Pratade lite på msn o så...sen började vi prata i telefon. Vi är telefonnördar båda två..ler*, kan sitta i timmar o bara prata om allt mellan himmel och jord.
Vill bara att du ska vet att jag är massor glad att vi fick upp kontakten igen. Våra samtal är super, TACK för att du alltid lyssnar och ställer upp. Du är en underbar vän gubben och tycker om dig massor!!
Han bor tyvärr i Gävle nu, bodde i Halmstad innan...men ska åka upp dit snart...ska bli skoj o hälsa på,se en ny stad och komma bort från allt.

Ska göra mig snygg för Lina och bibblan nu, men skriver nog snart igen. Om inte så får jag ju önska er alla en riktigt God Jul, hoppas några av er får snö iallafall..

en stor bamsekram (min favviskram) till de jag tycker om!

Daniel, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lene

Massa julkramar till dej med! nu vill jag också ha lov, men det är ju bara imorrn med! skööönt det ska bli när allt är över,för ett litet tag iaf! ses imorrn

Postat av: Tant K

ska bli skoj att komma över till ditt i nyår =) ser fram mot det! nu ska jag städa klart här hemma så det blir julfint puss

2006-12-20 @ 16:25:45
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Lene

ja då var det lov! finally! har väntat länge på detta... drick inte för mycket vodka under helgdagarna nu:) kram på dej

2006-12-21 @ 21:34:09
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Anonym

jaja nu va jag snäll å skrev... men tack... e jätte glad att vi blivit polare me kram kräm

2006-12-21 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback