foten bättre...jippie*

Så sent som igår morse hade jag nästan gett upp hoppet om att foten skulle bli bra..att jag skulle få ner svullnaden. Men hör och häpna..foten är bättre...glad*

Var hos min underbara sjukgymnast idag (som kallar mig för Natalia med det fina namnet=)=)) för att läkarn ville jag skulle tejpa den, satt o prata lite o sen började hon o pina mig (hennes ord)..Hon tryckte o hitta en öm punkt, inga blödningar i foten (bra men samtidigt skumt eftersom de är ngt fel på foten). Hon satte två nålar i foten (akupunkturnålar) och ngn grej som hon eldade på den ena nålen. Foten känns faktiskt bättre och jag får använda den massor nu...
Tant K, nu kan vi promenera igen!! Ska dit imorgon igen o sen en gång till...Hon vill kolla foten lite innan hon tejpar den.

Läkarn jag var hos förra veckan påstod att jag hade lätt för o svullna o därför var de inget konsigt att en fot var svullen, att jag dessutom hade ont pga svullnaden. Sa detta till min sjukgymnast som förklarade att det var rent skitsnack! Man har INTE ont pga en svullnad.

Ska jag göra lite lunch o sen blir de plugg i solvärmen=)

Daniel, Älskar dig mest av dem alla!!

Stora pussar o kramar på vännerna!!


Kommentarer
Postat av: Karin

vad bra att det är bättre =) men jag skulle aldrig låta henne sticka mig med nålar huuh*

Postat av: Lene

vad skönt att den är bättre nu! nålar verkar ballt men läskigt!

2007-04-17 @ 15:10:02
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback