lite klag, fel...vet de..!

Vem var det som kom på den briljanta idén att smitta mig med pollenallergi?? Kan man smitta ngn med det..?Min pollensäsong har börjat o kommer att hålla på till hmm oktober om jag har otur. Blir några månader med ögondroppar, nässprej om jag har otur o naturmedicin om jag har tur..har jag riktigt otur blir de akutmedicin o allergichock..suck* men men..Är ju bara några månader om året så ska väl inte klaga...

Kan ju tycka att pollenallergi räcker, det räcker med en allergi..Men nej, då ska jag vara laktosintolerant med..Vet, ingen allergi så men ändå..!Det dåliga med att vara laktosintolerant är ingen mer good choklad (utan tabl förstås)..dyr mjölk (18 kr/litern) o vara (enligt mig) jobbig när man ska äta ute eller är bjuden till ngn. Visst kan ta tabletter men hur skoj är de i alla lägen??Ni som känner mig vet hur jag känner inför tabletter...Men men, ska inte klaga...finns de som har det sååå mycket värre!...Finns ju bra saker med detta med...finns massor av godis jag inte tål, vilket gör att jag inte äter lika mycket godis..likadant med massor andra onyttigheter...Jippie för det!!!

Blev ju moster i onsdes..en
pojke..helt underbart söt. Hamnade i Halmstad i helgen (helt oplanerat) och fick träffa den lille pojken. Lycka till Joanna och Oscar!!

Avslutar med en stoor kram till min vänner, en kyss till min pojke o en snäll tanke till er alla!

Kommentarer
Postat av: Karin

det heter inte "i onsdes" utan i onsdas eller i onsdags =)

Postat av: Anonym

Du är gullig när du tycker synd om dig själv ;)
Älskar dig gumman!!

@ karin... nej, det heter inte "i onsdas" heller =) Där fick du snygging ;)

2007-04-03 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback