påskmys

Precis hemkommen från skolan. Varit där med Karin på Påsk i ord och ton. Helt underbart var det. Svenska kyrkan arrangerade det o det var läsningar från Bibel 2000 o sång. Vackert. Ja, jag är kristen...(katolik dock), ja, påsken är speciell och viktigt för mig! Så är det! Påsken är en vacker högtid som jag värderar högt.
Åker hem till föräldrarna imorgon, ska bli mys o umgås med dem över påsk. Pappa ska spela en del(han är kantor i kyrkan i Halmstad o Oskarström) så kommer nog hänga med på ngn mässa o lyssna o sjunga!

Glad påsk!

Ikväll blir det middag med Karin o kanske Daniel (om han hinner hem). Vi ska göra spagetti o köttfärssås o umgås. Ska bli riktigt mysigt!

Älskar dig Daniel!

Gå ut o krama om någon och njut av denna högtid!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är så söt gumman =)

2007-04-07 @ 20:46:37
Postat av: Karin

du har blivit tagen, kom till min blogg o kolla vad det innebär =)

Postat av: Lene

du har blivit utmanad av mej(och karin med för den delen)
hoppas att du haft en bra påsk. ses på tisdag

2007-04-08 @ 21:52:42
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback