precis hemkommen

Då har man jobbat andra dagen på Pudas. Vatt mycket trevligt...Kvällen började med att jag o Karin stod i pumpbaren (inget folk) o dansade...så snygga...Skapade ALLKÅRSDANSEN=)=) (som vi för övrigt fick visa upp för alla jobbare under middagen sen)=), kvällen fortsatte med Karin i nästa bar, vidare till garderoben och tillsist entrén. Var ngn som försökte planka in 01,10 (efter stängning)

Städning o mat sen taxi hem. De hade en 8 mannabuss o vi var 13 pers. Men han sa de var ok...så jag, Karin o Disco fick stå i bagaget...hehe* Var en trevlig resa där en busschafför ändrade till en minibusstaxichafför:)


Kanske sova lite...hmm

Imorgon kommer Daniel.längtar*

Karin, ha det underbart i Uppsala o Lene du nere i Blekingelandet:)

Puss, Kram o Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lene

åhh vad roligt med ett inlägg! det har jag väntat på! vad gullig du är som tänker på mej när jag ska hem till skogen:)
ha det så bra här i växjö gumman!

Postat av: kajsa

jag håller helt klart på att allkårsdansen var snyggast! lite jobbigt att köra den nån-stop kanske men det är lugnt. jag kör! ;)

2007-04-27 @ 18:38:15
URL: http://kajsapawrihktitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback