såå arg!!!

Är arg, o när jag är arg, upprörd eller glad vill jag dansa. Sätta på någon bra skriva, antagligen Mika, och hoppa runt..nu kan jag inte ens det..:(

Vet att hata är ett starkt ord o använder de väldigt sällan, men jag HATAR verkligen jourtanten jag pratade, tidvis skrek åt, innan. Min fot är paj igen, säkert en inflammation i ledbandet ...igen..suck* Började med ortopeden som inte tar akuta fall, de är ju en gammal skada..!!!! Hon sa jag skulle gå till vårdcentralen, får inte tag på dem, försöker med akuten efter 17..aj vad ont jag har nu!!, De hänvisar mig till sjukvårdsupplysningen. Får prata med en go tant som undrar om jag bytt skor...hehe* Hon säger åt mig att ringa jourläkarcentralen o anser att de ska ta emot mig. Ringer dit, väntar massor o tanten ringer upp. Nä, då är min skada helt plötsligt inte akut. Ta en värktablett o så kan du få en tid på vårdcentralen imorgon...grr* Dumma tant!!!!!!!!!! Så nu sitter jag här, massa ont, svullet o väntar på att klockan ska bli 10,15 imorgon bitti! De kommer skicka mig på röntgen som kommer skicka mig till ortopeden, så himla onödigt. Hatar vårt sjukvådssystem med...

Nä, nu ska jag använda min ilska o skriva klart den ena artiklen. Borde väl skriva nästa med eftersom jag vet att morgondagen kommer spenderas på diverse sjukinstanser...suck o gäsp!!

Tack Karin för att du är en så söt vän, o tack för den supergoda lunchen!

Älskar dig Daniel, o grattis till de lyckade teoriprovet för lastbil med släp...hmm CE kanske?=)

Kommentarer
Postat av: Lene

stackars liten! tycker verkligen synd om dej, fotont är verkligen inget kul att ha!
själv sitter jag och sliter mitt hår över artikeln! men jag ska bara skriva lite om framtida forsning och sen ska jag anse mej vara färdig:S

Kram och hoppas att det går bra imorrn! du får gärna komma upp och dricka te efter du varit där.

Postat av: Karin

krama om* klart jag ställer upp om jag kan, det vet du juh! pratade med mamma igår som tyckte det var jättekonstigt att du blev bemött på det viset... nu ska jag diska och sedan läsa andra artikeln, blää för båda. Grattis till daniel med =)

2007-04-11 @ 09:38:35
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Lisbeth

va???!!! vilken sjukvård vi har i detta landet. hoppas det går bra för dig på sjukan idag.

Kram

2007-04-11 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback