Jag är avundsjuk!

Får man erkänna att man är avundsjuk, funderar*

Tänker strunta i allt sånt och stolt gå ut med att jag är avundsjuk!

Nu stiger spänningen, vad är hon avundsjuk på..?=) Finns säkert flertalet saker men den nyaste är ...

alla underbart vackra kostymklädda personer i London...
Jag vill vara en sådan, vill nog inte bo i London men vill gå till jobbet i kostym!=) Så underbart, tillomed de mindre vackra såg underbara ut i sina kostymer, gör kostymer personer rent av vackra eller blev jag helt enkelt såld på hela idén...hmm* Vackert var det iaf.

Kom hem från London inatt, fick uppleva min kusin Filips bröllop till sin vackra Estelle. Tack för ett underbart bröllop!

Tack vännerna o framförallt
tack min underbare Daniel-utan dig vore inte livet lika vackert!



Kommentarer
Postat av: Lene

jag älskar också kostymer. jag vill ha ett jobb där man ska gå klädd i kostym eller iaf i byxdress:)
ses imorrn, och krya på dej vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback