antar hårutmaning:)

Ok Lene, antar din hår-utmaning:)
Vad har du för hårtyp: Hmm, tjock och lite halv lockigt.
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: Ungefär 2, ibland 3 gånger i veckan.
Vilket schampo och balsam använder du: Silk Repair serien från Graham Webb och ibland färgbevarande spraybalsam med uv-skydd från Vision Haircare. (O, ja Karin o Lene...är sådana dyra produkter, men inte från Body Shop)=)
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Använder produkter från Body Shop, förutom spraybalsamet. Se ovan.
Hur ofta besöker du frisören: Beror på hur ofta jag är i Halmstad (har frisörskan där).
Värsta frisyren du någonsin haft: Hmm, ingen jag kan komma på nu. Kanske den på mitt polska pass..hehe.
Ditt drömhår: Mitt ibland, annars inte så tjock o hmm, lite rakare.
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: Mitt schampoo, mitt balsam och självklart mitt spraybalsam.
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att det inte gick och styla.
Rakt eller lockigt: Lite halvlockigt är de.
Kort eller långt: Är nog ganska långt just nu.
Har du färgat håret någongång: Flertalet gånger.
Vilken färg isåfall: Röda nyanser, nu senast ett antal bruna nyanser. Ska färga de nu snart igen..hemlis vad de blir för färg...:D

stor kram o puss till mina vänner! tycker om er massa!!

Kommentarer
Postat av: Lene

vad roligt att du antog utmaningen! och ja, det måste vara rekord med tre inlägg på en dag!
kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback