de är svårt att prata i telefon utan röst...

var massor sjuk igår, halsen pajade totalt:( hade nog feber med...hmm men vet inte. iallafall, skulle jag ringa försäkringskassan för att fixa med mitt bostadsbidrag. tror ni inte att rösten nästan försvinner helt mitt under samtalet...:S, lite halvjobbigt. sen kom den iaf tillbaka o försvann under ett samtal med pojken igen...:( hoppas bara den håller sig ikväll, ska ju jobba med min Tant K!

var i hstd i helgen, mamma o pappa hade inflyttningsfest. var mycket skoj!=)fick jag fika med både Frugan o Mange:D sen körde pappa mig hem, tack! mådde inte toppen så var skönt o slippa bussen.

ska återgå till pluggandet nu, vatt inte så mycket igår eftersom jag knappt orkade sitta upp:(

stoora kramar till mina vänner, ni betyder mest!

älskar dig min prins!

Kommentarer
Postat av: Karin

gulligull och snuttiplutt.... usch vad alla är kära runt mig... =( aja jag känner ändå att det var rätt... ses ikväll! puss o krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback