ett litet ljus i den allt för mörka tillvaron

vill inte ha ngn mer snö, nu räcker de...vill ha sol,värme o vår! vill köpa en ny vårjacka(kan jag ifs göra ändå) men framförallt använda den som en galning...hmm* undra vilken modell jag ska köpa...=)
o nej Jonas, snön är inte skoj...iaf inte nu..kunde kommit i december istället...=)=)du slipper den säkert där nere i skåne med...avis*

fick de sötaste av sms igår, från min underbare pojk: "Du är världens underbaraste människa!Älskar dig mest av allt! Kyssas god natt min lilla prinsessa" läst de massor gånger o blir lika glad varendaste gång! älskar dig med min daniel, du är en grym person

jag o lina vatt klara med uppgiften innan lunch...så skönt, fick jag lite ledigt innan jobbet på Tuvfan med..aldrig fel!! ska jobba med Sara idag, hennes första gång=)ska bli skoj!

vill skicka en speciell tanke till mina vänner, ni är få men grymt betydelsefulla för mig. tycker om er grymt mycket!! tack för att ni ställer upp!
Mange - de kommer o bli bra för oss båda, vet jag..vi är ju bäst..ler*
såå glad att jag o Mange fick upp kontakten igen, vet att jag sagt de massor gånger men....vår vänskap betyder massor för mig gubben...tycker om dig massor!!

ska slappa lite nu o sen blir de jobb vid 17.
ge varandra en stor kram!!

pussar


Kommentarer
Postat av: Lene

Hejsan! Karin här... Aaaaahhhhh jag e förvirrad i huvudet och alla tankar rörs ihop till en enda röra... svårt att plugga då...sitter o kollar på skidor ist med lene o elin... mkt trevligare. ha det bra imorgon ska fixa häftet med men inte nu eftersom jag inte e hemma

Postat av: Karin

jag menade inte sådana tankar ut mest att allt jag tänkte blev fel... ungefär som våra fina gubbar på msn som bara snurrar åt alla håll samtidigt.. emn det är bra att veta att jag bara kan ringa =) det kan du med vet du... hoppas jag i alla fall =)
Puss

2007-02-07 @ 23:02:34
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback