grattis pojken

idag fyller min baby år. grattis daniel!! hela 21 år blir han. firade honom lite i morse o sen blir de middag ikväll. o sen parta för allt jag är värd. ska bli sååå skoj. träffa prisma, hanna o jimmy o hoppas på mange med:D

varit o fikat med daniel, hanna o jimmy nu...så mysigt men latten var inte alls lika god som på jobbet:(:(  men men...ska nog träffa mange nu snart=) om han ringer ngn gång...hehe*

vägde mig igår, gått ner 2,5 kg på en månad...tycker jag är ganska duktigt av mig. firade med o köpa nya skor igår...le*

nu ska jag äta lite o sen kanske ringa mange o se vad han håller på med....le sött*

älskar dig daniel, kyssar

pussar i miljoner!!

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas ni får roligt ikväll. själv ska jag tvätta... aja får ju se det positiva med det...
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback