gravid mage

nej, inte jag som gått o blivit gravid utan Joanna, min 6 år äldre syster. hon ska föda en pojke nu i slutat av mars, längtar så!! träffade henne i helgen o satt o klämde på hennes mage. en så häftig känsla. vi hittade rumpan o en del av magen som var alldeles mjuk...sen fick hon en sammandragning o hela magen växte o blev stenhård. så himla häftigt! hon är så söt med sin mage. Joanna är bara 1,56 m lång o har en enligt mig stor mage. hon har en sådan fin graviditet där bara magen växt och hon annars inte gått upp=) så vill jag med se ut!

nästan så jag blir sugen på en egen mage, men får öva på Joannas o Oscars lille son först.

ska jag strax gå till apoteket, köpa bafucin o sen jobba på tuvfan. snälla röst..håll idag:) så jobbigt o tappa rösten, spec i kassan:)

stora pussar på vännerna!

kyss min daniel, tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Lene

skönt att du mår lite bättre iaf! aldrig kul att vara sjuk... hur har det gått med pluggandet då? jag har kommit till absolut ingenstans idag:( vet inte vad jag ska ta mej till! blää för allt!
ha en fortsatt trevlig dag

Postat av: Karin

uppdatering?

2007-02-24 @ 16:39:55
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Lene

jag håller med karin! jag vill med läsa en uppdatering snart.. du borde ju ha massa dötid nu när du är sjuk:) tänk på oss stackare som inte har möjlighet att leka med dej nu när du är sjuk, vi måste ju ändå få veta vad du har för dej osv.
kramis

2007-02-24 @ 21:24:06
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback