hmmm, o varför???

kan någon person på denna jord berätta vad meningen med denna uppgift, detta seminarium, denna delkurs o denna termin är. vi kommer INTE att ha någon nytta av detta senare i livet...någonsin!!! lille christer orkade väl inte hitta på en termin åt oss....lite för mycke jobb med de kankse....hmm...

ska ha seminarium idag, ingen aning om jag skrivit rätt eller vad, ingen som fattat uppgiften alls...iiii* jag o Karin satt o pluggade i skolan igår...gick bra ett tag men sen fastnade båda på fultal.com, så skoj sida...måste besökas...skrattar* sen hamnade vi på Tuvfan, för ovanlighetens skull...=) jo, men sem. gubben...han vet inte vilka vi är, han bryr sig inte om vår existens överhuvudtaget!!! o han ska BETYGSÄTTA oss....why????

jaja, ska hoppa in i duchen nu...sen packa för åker till halmstad idag....jippiie* dessvärre bara till sön men jag ska hinna med o träffa alla=) blir Kajsa fru idag, Hannis på fika imorgon o Prisma ute imorgon kväll...ska jag boka in min Mange med..men vi SKA ses...inte setts sen hmm nyår... :(:(:(

Karin,
lycka till på jobbet idag o hoppas du tycker de är skoj så vi kan jobba ihop någon dag=)

ha en underbar helg allihop, o klassen...lycka till på sem...håller tummarna*

älskar dig Daniel!!

stora pussar

Kommentarer
Postat av: Lene

inte bara jag som är förvirrad över kursen då...muppigt värre

Postat av: Karin

ja jag ska ha det bra och skiter i pojken! =) har plockat här hemma med så det ser ok ut.. nu kommer man in i sovrummet utan att behöva hoppa in genom dörren och upp i sänge för att komma vidare in i rummet hehe

ja seminariet var skumt eller iofs hela uppgiften men tror det gick ganska bra iaf.. sa att jag tyckte det var konstigt med så vaga uppgifter om vad vi skulle göra... kanske sänker betyget men det får väl va då...

ha det bra hemma! Puss o ge daniel en med som grattis på f-dagen.

2007-02-02 @ 16:09:28
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback