kanske frisk?

får väl hoppas att jag är frisk nu. lite hosta kvar men annars känner jag mig mycket bättre=). jippie* äntligen.. så less på o vara sängsliggande o sjuk nu. de är jobbigt o hosta o vara orklös hela tiden.suck*

var hos min Karin igår..vi gick o handlade läsk o godis o tittade på anger managment. den är skoj:) sen fick vi för oss att vi skulle gå på en korridorsfest i Adam´s korridor...dessvärre ganska tråkig.. men jag o Karin var iallafall snygga..ler*

gjort intresseanmälan på en lägenhet nu, hoppas vi får denna. skulle bli såå bra..:D håller tummarna för mig o min baby!

ska jag återgå till o plugga lite urbangeografi!

stora pussar till vännerna! ni är grymma!!

älskar dig Daniel

Kommentarer
Postat av: Lene

åhh vad roligt att ni hittat en lägenhet till! snart kommer mamma o Co så vi ska ut en runda till samarkand.. ska bli nice att komma ut från lägenheten lite!
ha de bra och hoppas att den sista hostan försvinner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback