ny veckan,nya tag

hej vännerna!
då var de tisdag o en ny vecka har börjat. fullt upp hela veckan men ska nog gå=) Lina kommer nu vid halv 10 o så ska vi skriva vår paruppgift som ska in på tors...ska komma ett forskningsproblem och se vilka etiska svårigheter de finns med det. jag o Lina satt o skulle komma på ämne igår, till sist gick de...:D
sen blir det inforträff om vilka förändringar bologna-processen medför mitt program. hoppas på mer pengar och massor andra bra saker, inga dåliga=)

nu börjar kurskatalogerna trilla in med, hittat några kurser jag vill läsa...en tror jag inte jag får godkänd så bara o söka vidare. hoppas jag hittar ngn i Halmstad, hade varit skoj o Mange hade jublat..=)
o jag hade haft massor av tid att umgås med vännerna där borta...sitter här o saknar er massor, redan!!

sittning på fredag,ganska nervös...både jag o mitt sociala utskott har lagt ner massor med tid på förberedelserna så nu MÅSTE de bli bra...men tror jag allt...ett gäng studenter, alkohol och en massa sång kan inte slå fel.ler*

snart åker Hannis till nya zeeland o australien, borta 3 mån!!!kommer sakna dig gummsan...ta hand om dig på resan...pussar!
Andreas kommer hem om några veckor, hoppas vi får ses snart..saknar dig gubben!

nu ska jag återgå till mitt te. ska jobba imorgon:D med Sara denna gången..ska bli skoj.

ta hand om er där ute och ge en stor kram till ngn som betyder!

pussar!

Kommentarer
Postat av: Lene

jag har också försökt hitta kurser hemma för att få vara hemma lite men det fanns inte ett skit:( så det blir geografi här i växjö istället. det ska iofs bli skitkul det med!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback