så aj!!

sitter här med massor ont i rumpan, svanskotan,vänster foten men framförallt högerhanden....aj så ont. halkade o ramlade innan idag. tittar man ut är de inge konstigt med de...men jag ramlade innomhus...hmm* hur lyckas jag? mitt framför 40 pers...bjuder på den;)

hade årsmöte idag, blir så less...kom knappt ngn...åååå, så arg!! skärp er nu. vatt ordf. sociala utskottet igen..skoj, ville ju de:)

ska bädda ner mig nu...hstd på tors=)=)

jobbar med karin imorgon:D

älskar dig daniel!!

stor kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja man blir verkligen ledsen när ingen kommer. det är ju för fan för deras skull vi håller på!
ses om några timmar =)
kram

Postat av: Anonym

haha fan att jag missade när du ramlade! det hade förgyllt min dag, vecka,månad ja t o m mitt år=)

2007-02-13 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback