Tillgängnat Jonas:)

Jonas är en vän till mig. Behöver inte tjata masso om honom..le*. Tycker om dig vännen:)

Grejen är den att Jonas älskar att klaga på att jag inte använder stor bokstav efter punkt och på namn när jag skriver här eller på msn. Han är grymmeduktig o gör de hela tiden...:). Tänkte att jag skulle skriva ett duktigt inlägg till hans ära!

Styrelsemöte igår, trevligt som alltid. O, för ovanlighetens skull fick jag bli sekreterare...måste lära mig o säga emot..le*. Men vi fick en del bra saker sagda och jag har varit duktig nu och skickat mail till Christer om nollningen.

Imorgon är de dags för föreläsning nr 2 i kursen "databildningen i samhället". Suck* Gubben är verkligen inge bra alls...:( Kan väl bara hoppas på de bästa.

Jobbar med Tant K och Erik på Tuvfan ikväll, kom dit och fika!=)

Pussar o kramar på vännerna mina. Tycker om er massor, massor!!

Älskar min Daniel!



Kommentarer
Postat av: Lene

gud vad onödigt och skriva med stor bokstav.. det är ju ingen uppsats man skriver direkt.. på bloggen skulle jag möjligtvis kunna tänka mej det men absolut inte på msn!då hade det ju tagit aplång tid:)
duktit av dej att vara sekreterare ju! du är ju bäst på det, så är det bara!
ses imorrn nä vi ska ha gösta pösta hela dagen:(

Postat av: Karin

blääää vad jag har trist... du får skälla lite på jonas å säga att ingen använder stor bokstav på msn. ses snart

2007-02-28 @ 15:49:55
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Karin

fest på onsdag bokat =)

2007-03-05 @ 18:58:13
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback