en chockartad start på morgonen

ojojoj..denna morgonen började inte som alla andra, o tur är väl de. vaknade o så, satte igång datorn o tänkte jag skulle kolla nyheterna på Aftonbladet. får upp sidan och ser en bild av Christian, inge ovanligt med det....han har varit i tidningen innan och så (då för att han var med i ett lag som vann massa pengar i hmm counterstrike) de som förbryllade var rubriken brevid hans bild: NÄTPOKERN BLEV CHRISTIANS DÖD! Christian,21, tog sitt liv. Vadå tog sitt liv??Han var en glad kille..trodde jag. Visst vi umgicks inte o kände väl inte varandra något vidare bra men gick i samma skola under högstadiet o möttes på bussen in till stan ibland. känns skumt o få en sådan nyhet i en tidning men kan absolut förstå hans föräldrar som vill basunera att det var nätpokern som drev honom till självmord.

sitter här i ett chocktillstond och om cirka 45 minuter kommer Lina, då ska jag helt plötsligt fokusera på b-uppsatsen...hmm* men ska nog gå bra.

Hoppas du har de bättre där du är nu Christian, och (hur hemskt det än låter) att ditt självmord kan leda till att problemet uppmärksammas! R.I.P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken gullig blogg älskling =)
Om det blir jobbigt för dig finns jag alltid här...

2007-01-07 @ 11:43:27
Postat av: Lene

fint av dig att "hedra" honom så. och jag håller med dej, jag hoppas verkligen att folk öppnar ögonen och öronen för problemet nu!

finns alltid här för dej!
kram

Postat av: Tant K

ja det är läskigt när det handlar om någon man känner.. fick ett liknande besked i somras när jag jobbade. visade sig att en kille på typ 16-17 år tror jag hade dött. visade sig att han hade fel på hjärtat tror jag som ingen visste om... sedan fick hela familjen testas för samma sjukdom... läskigt när man vet vem det handlar om och när dem är så unga...

uppskattade med vår promenad till samrkand. vi är SÅ duktiga =) puss

2007-01-08 @ 18:30:16
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback