ett riktigt inlägg var de då=)

lovade lene & karin ett riktigt inlägg så får väl ta o skriva ner ett då=)

jobbade igår, första gången på Tufvan. är ett café här på campus som drivs idéelt vilket gör att de är massor billigt o fixa där:D. det var riktigt skoj och har skrivit upp mig på ytterliggare två tider. väldigt omväxlande o blir vad man gör de till=)

sitter med min urbangeografi nu, lämnat in första uppgiften o läst litteraturen till en annan. så ska bara skriva ett sver på en fråga...vad ett begrepp innebär. fått tag i nästan alla böcker med...en som inte finns..eller är utlånad, ska nog reservera den så får mamma o pappa skicka den från hstd=)

idag kommer min prins...längtar* ska bli så mysigt o bara umgås med honom hela helgen, blir nog bio imorgon o bara hemmamys ikväll!

ska fortsätta med urbangeografin nu....just de, vatt VG på transportgeografin....superglad* skönt med ett bra studieresultat för en gångs skull=)

puss på er mina underbara vänner.

älskar dig min daniel! kyss

Kommentarer
Postat av: Lene

jippieee!
ja vi är så duktiga vi=) jag försöker läsa men dte går inte så bra:( som vanligt *skäms*
kram på dej

Postat av: Karin

vad duktiga vi är fick med VG!! Jag har börjat läsa ,men det är ju så förbannat!!!!!!!!! tråkigt
ses snart puus

2007-01-27 @ 16:32:32
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Liv

Där har jag oxå jobbat... :-P

2007-02-06 @ 18:59:05
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback