föreläsningarna igång igen

då vatt första föreläsningen slut då...hade den mellan 8-11, stor chock o gå upp 07 såhär efter julledigheten. men gick....till slut=)tur att Bosse är så bra=)=)
efter föreläsning var de möte med Håkan, Håkan är min o Linas stora ekonomihjälte...le*. han har hjälpt oss massor med b-uppsatsen o den cost-benefit analys som Christer ville vi skulle ha...gäsp* lika bra o göra som han säger,trots allt han som sätter betyget. efter mötet med Håkan vatt de handledarmöte med Christer. gick bra, han vatt positiv..förvånad*

fixat o donat hela dagen,stolt* ska tvätta med idag...duktig* ska nog fortsätta med pluggandet nu, eller så fastnar jag på msn med Karin o Lene....=)

Christoffer, hoppas vi kan bli vänner igen. så tråkigt o bråka med dig. men tror nog de ska gå!

stor bamsekram i ruskvädret till vännerna.

o en kyss till min Daniel,som kommer imorgon:D

Kommentarer
Postat av: Tant K

kommer ni över å kollar klart på sagan om ringen?

Postat av: Lene

blä för sagan om ringen!!!
var du tvungen att säga att du är godissugen (på msn)?? nu blev ju jag med det o jag får också bara äta godis på helgen:( helst bara lördagen... hoppas att jag kan hålla mej, och du med såklart!

2007-01-11 @ 16:10:24
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Lene

ja jag hoppas verkligen att jag kan hålla mej! stoffe åt chips i går o förrgår men i förrgår åt jag vindruvor o igår ingenting=) man ska ha i åtanke att jag e en stooor gottegris:)

2007-01-11 @ 18:02:45
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Lene

ja det ryktades om att ni skulle äta pizza ikväll.. inte så nyttigt va?? hehe.. eller e det bara godis det gäller? jaja hoppas att ni hade trevligt iaf!

2007-01-12 @ 20:46:03
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback