hem till helgen=)

åker jag till halmstad på fredag, åker dock tillbaka på söndag igen så blir en snabbis=) ska dock hinna med o träffa Frugan Kajsa, Hannis o Mange o kanske Prisma med. självklart med min älsklingpojke!

pojken min fyller år på lördag! så blir partaj hela natten..le* grattis i förskott min daniel!

var på stan innan o skulle köpa present till babyn, alltid lika svårt. daniel är ingen lätt o handla till, superskoj o köpa kläder till honom men han är svår. man kan inte köpa vad som helst, blir de inge bra:) men hittat två presenter nu idag o ska köpa ngt litet på fredag i stan, med min fru! ska bli skoj o ses igen. inte setts sen mellandagarna:( saknar dig min kajsa.

nu blir det CSI för hela slanten. läst klart vedung o lämnat in ytterligare en uppgift i urbangeografin idag. grymt stolt*

ska jobba imorgon=)=)

saknar er mina vänner, vi ses snart
andreas, hoppas din resa är underbar. kom hem snart. saknar ju dig massor!

älskar dig daniel!

pussar i massor

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för fikat idag=) det var himla trevligt... Vi ses imorgon.. Glöm inte kolla in min blogg och lämna avtryck haha!

Postat av: Karin

blogga blogga blogga....

2007-02-01 @ 17:58:21
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback