hemma i växjö igen då

jaha.. då var man tillbaka i Växjö då. skönt att vara tillbaka i lägenheten=) men grymt trött nu, tvättar o packat upp o fixat hela dagen lång. blir en kväll med vila.

då var julen o nyåret över då. blev ingen vit jul:( var med familjen o pojken kom på besök med...mysigt. fick umgås med systrarna med..blir moster om 3 månader, ska bli massa skoj. joanna är så söt med sin mage, den är stor nu=) nyår firades med pojken, karin (som kom på besök), min lille andreas,prisma,kalle, babas,hanna,jimmy o många fler...=) var skoj!!! jag,daniel o karin fick för oss att hem i regnet...av ngn dum anledning..de vatt kallt o blött..uscha*

ska göra upp ett schema över närmsta veckorna nu. grymt mycke o göra, b-uppsatsen ska göras klart, 2 inlämningsuppgifter ska in i jan, massor ska fixas inför sittningen o en massa tänkande ska genomföras! men allt går med planering och jag är ju ganska duktig på de vill jag tro=)

tack mange för att du alltid ställer upp. din vänskap är grymt betydelsefull!

ska nog återgå till böckerna nu, en del o läsa med...som alltid=) men de är skoj med...

stora bamsekramar till vännerna mina, ni betyder massor för mig! älskar er på mitt egna speciella sätt.

daniel, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lene

hej
kul att du är hemma igen så att du kan blogga=)
ska med försöka orka att blogga lite ikväll. har lyckats vända lite på dygnet så det finns lite tid att döda innan läggdags:)
puss på dej

Postat av: Daniel

Du kommer säkert att lyckas med allt! Alla vet ju att du är en mästare på att planera =)
SYnd att du inte är hemma i Halmatsd längre bara :( Älskar dig gumman!

2007-01-04 @ 21:58:19
Postat av: Tant K

Ja det var himla trvligt på nyår. Kul att träffa din familj med =) Puss på dig min underbara tjej

2007-01-06 @ 12:39:02
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback