nya livet börjar idag då=)

aha..då var det dagen då det nya livet började. o lyckats,dag 1 iaf...eller ok..nästan...
nya livet går ut på att:
-börja äta frukost
-promenad varje dag (när foten är bra kanske springa)
-ingen läsk,inget godis o inga kakor eller liknande i veckorna. det är de hederliga lördagsgodiset som gäller=)
-uppskatta mig själv mer

utsåg mange som min personlige coach idag, o han är massor duktig på de=) bråkade lite med en vän idag o vatt lite nere...messade jag min mange o sedan fick jag ett samtal..hjälpte massor o blev inget gottis.stolt*..tack för ett supersamtal vännen!
sen skrev karin o undrade om jag ville med på promenad..självklart=) vatt runt sjön..stolt*..ska gå den rundan imorgon med=)

ska bädda ner mig o titta tv nu, sen sova.

stor puss på vännerna!

daniel,kyss & älska!


Kommentarer
Postat av: Lene

hejsan. fler än jag som börjat ett nytt liv då=) vi får coacha varandra under lektionerna sen=) kram på dej

Postat av: Tant K

ja det var trevligt med promenaden igår... ledsen att jag inte pallar idag men mitt humör e på botten... kanske imorgon? puss

2007-01-09 @ 15:01:26
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback