samboliv...

känns konstigt...fast ändå helt underbart...jag o mina daniel ska bli sambosar, visst vi har pratat om de länge o så men nu har vi gjort intresseanmälan på en lägenhet. vill verkligen ha den...den är såå fin=) vi vet redan hur vi ska inreda o allt...längtar* helt underbart, blivit nykär i min prins igen...sitter här i växjö o saknar honom något enormt..ändå sågs vi igår morse...han är 10 långa mil härifrån i eksjö...men snart så...snart flyttar han hit...mys* älskar dig massor min gos!

nu har jag inga föreläsningar förrän tisdag o tanken är att jag ska skriva massor sidor om ett infrastrukturprojekt tills måndag...har en sida text ungefär o ska upp i 6-7 sidor, med enkelt radavstånd...blä* kommer ju ingen vart på sidan....:( men ska gå!vet jag...=)

lämna blod med min karin imorgon..stolt* blir alldeles avslappnad av de..hmm vet,låter skumt men...=) är ju som bekant inte som alla andra...ler*

*skickar över massor av stora kramar till min karin*, gumman..kommer att fixa sig tillslut=)allt kommer att bli bra...är jag säker på!! finns alltid här om du vill dricka te, promenera eller bara prata!kommer sakna dig massor nu när du är hemma massor länge....=( puss på sötisen*

då har jag o christoffer blivit vänner igen....glad* känns bra...han är en underbar person!

ska bädda ner mig i sängen och bara titta på tv nu. ta hand om er själva och ge en kram till någon speciell.

skickar över en stor kram till er som betyder!!

daniel, älskar dig något enormt och längtar massor tills när vi blir sambosar på riktigt! kyssas*

Kommentarer
Postat av: Lene

hej hej
vad mysigt att ni ska flytta ihop! är hemma hos mamma nu, fick ström innan i eftermiddag så innan dess har vi levt primitivt=)

ha det toppen nu så ses vi när jag kommer hem igen

Postat av: Tant K

jag kommer sakna dig med! har kännts toppen att kunna prata med dig. Puss

2007-01-19 @ 16:20:22
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Daniel

Så supergullig du är!
Älsar dig massa jag med och jag lovar, jag är minst lika sugen på att flytta!!!
Nu ska du bara fixa ett jobb till mig med ;) hehe massa pussar och ramar och kyssar osv osv

2007-01-21 @ 14:41:03
Postat av: Lene

nej nu får du fasen ta o blogga lite igen! skamligt är vad det är;)

2007-01-24 @ 10:28:35
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Karin

Ja verkligen, jag håller med lene... du är så tråkig som aldrig uppdaterar din blogg. skärpning! annars får du inte komma hem till mig mer och jag tänker inte rösta på dig på årsmötet! ;)Puss

2007-01-24 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback