smalare

är ju sittning nu om hmm 2 veckor...jag som planerat så hoppas verkligen den blir lyckad. men i alla fall, tyckte daniel att jag skulle ha mina kostymbyxor på mig...så tyckte han att jag skulle testa dem så de satt bra. o jag bara, nej...hade ju dem i julas o då satt de bra. men iallafall...testade jag dem...o hör o häpna...de var FÖR STORA!!!! fatta glad jag blev då eller, mitt nya liv har lönat sig...le stort*
ska på stan imorgon med sötisen o blir till o köpa nya byxor då...glad=) inte helt fel!!


ska mysa med pojken min nu..

pussas massor!!

Kommentarer
Postat av: Lene

hmm jag tycker fortfarande inte att du behöver gå ner i vikt. men blir du gladare av det så är jag med glad för din skull:) hittade ni nåt kul på stan?
puss på dej

Postat av: Karin

blää på dig jag har nig gått åt andra hållet skulle jag gissa... vågar inte väga mig :S men men jag e snygg ändå... haha... puss till er båda två där hemma i din lya =)

2007-01-27 @ 16:35:15
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback