en söndag med mys!

Spenderade söndagen med min lilla Karin. Vi gick till ica o handlade lite, sen tittade vi på en skofilm-kan inte bli bättre:)när filmen tog slut ville vi måla. Eftersom jag är grymt dålig på detta är uppfinningen målarbok helt underbar. Karin målade nallar o jag mickey=). Lene ringde o frågade om vi ville komma över på tacosmiddag, säger man inte nej till...:)

Sen skulle jag o Karin hem-det ösregnade-
Vi tog varandras händer o hoppade/sprang/gick hem. Usch så blöta vi vatt, men var skoj...:) Hem o ta av alla blöta kläder o en varm dusch- kan inte bli bättre.

I övermorgon kommer min underbare sambo hem-längta! Sen bär det av till Halmstad med mig själv, Daniel, Karin o Johanna..stackars Daniel som får åka bil med oss tre...le*

8 juli åker jag o Daniel till Polen, stannar i 10 dagar=ren lycka!!

Ska gå o fixa lite i lägenheten nu, vill ha sol!!

Älskar dig Daniel!

Stooor kram på mina vänner, ni är grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback