paus i städningen och dags att lämna några rader

Var ju ett tag sen jag skrev. Beror mest på att datorn mest stått avstängd (palla ha den igång=))

Har flyttat ihop med min underbare älskling som för tillfället är borta för sista gången. Vi ses 21 juni i hstd o jag längtar så:) Blir midsommarfirande där med Daniel, Karin, Maria o massor fler. Riktigt skoj!!

Delar av sommaren planerad med. Åker till Polen med min Daniel 8 eller 9 juli, stannar till 18 juli. Så skoj. Träffar mamma, pappa o Maria där nere o så ska vi åka runt lite, skoj o äntligen visa min baby mitt kära land!
I slutet av aug blir det en weekendresa (fre-tis) till England och kusin Filips bröllop, skoj! Längesen man träffade honom med så ska bli riktigt skoj! Åker med mamma o pappa o vi avslutar resan med två dagar i London..lycka* (bröllopet är utanför Eastbourne).

Förutom det blir det dessvärre plugg med Lina i nästa vecka..snyft* Men sista nu! Annars är det en del Tufvansaker (vice där nu ju:)), städning imorgon och cafécrawl på torsdag. Skulle fixa saker med Bea under sommaren med och har massor med protkoll o läsa o skriva under. Sen blir del solning, kanske lite jobb på Life, säkert hälsa på syskonen och familjen, självklart umgås med älsklingen & fixa i lägenheten.Så skoj!

Nu ska jag återgå till städningen, bara köket o våttårka golven kvar så rätt lungt..sen blir det F1 från Canada=)=)

Tack Karin för en underbar gårdag!

Älskar dig Daniel, längtar efter dig!Kyss

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Karin

ja dte var himla trevligt. har svettas lika mkt idag fats jag inte solat lika mkt. nu ska jag strax ner i förrådet och lämna mina vinterklöder.. kommer nog inte behöva dem på ett tag.. Kram

Postat av: Yoggi

Hehe usch orka städa ;) Får se när man kan ta sig till Växjö och ta en titt på lägenheten :)
Kramar

2007-06-12 @ 12:59:36
URL: http://yoggiatirland.blogg.se
Postat av: Yoggi

Hehe, måste ju följa eran begäran så kommer upp nångång efter Daniel muckat ;o) Hehe ska se när man lägger upp ett kort eller får du helt enkelt träffa henne när ja kommer upp kanske, om jag nu får med henne :)

2007-06-16 @ 16:43:40
URL: http://yoggiatirland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback