En underbar person!

Jonas Gardell, han är bara undebar. Var inne på hans hemsida och hittade denna text. Så bra=)

"Jag är komiker. Jag menar alltid allvar.
Jag är fullständigt öppen.
Att vara öppen är det effektivaste sättet att döja sig.
Jag är fullständigt ärlig.
Ärlighet är trollkarlens lilla knyck med handen som får en att se år fel håll.
Jag är en djup brunn av hemligheter.
Om man bara listar ut lösenordet kan man gå in i mig.
Vill du gå in i mig?

Det är inte säkert att du kommer att tycka om vad du finner. Jag saknar innehåll.
Kanske bäst att stanna utanför. Kanske bäst att hålla sig till rollerna.
Jag är en marknadsanpassad designad produkt. Jag är helt och håller mig själv.
Kan inte vara båda.
Vad ska du tro?
Jag är en duk som du kan måla.
Jag är en säck som du kan fylla.
Kom till mig!
Jag är en tjärn i skogen med mörkt varmt vatten som du kan bada i. Jag ska omsluta dig och trösta dig och vagga dig till sömns i natt.
Jag ska lyssna när du viskar dina hemligheter.
Tro på mig.
Inget är som du tror.
Välkommen"


Jonas Gardell

Kommentarer
Postat av: Liv

Vackert!

Postat av: Lene

jonas gardell är verkligen asbra!

2007-03-11 @ 11:22:31
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback