helt underbart

Precis hemkommen från en promenad med Karin. Det är helt underbart väder ute...Gå ut med er alla:)

Jag o Karin har bestämt oss för att gå promenad alla vardagar och vissa helgdagar...Så stolt*=)Känns så skönt när man kommer hem, man känner sig duktig.

Nu har jag bara slutuppgiften kvar på min urbangeografikurs (distanskurs som jag läser utöver mitt program)..Känns himla skönt:)

Ska jag vika tvätt...


Ta hand om er därute och krama en betydelsefull person!

Pussa på o krama om!!

Kommentarer
Postat av: Lene

ja vädret är verkligen helt underbart. fixade uteplatsen idag så nu kan man sitta där och njuta av solen! vi får ta en fika där nån dag! kram

Postat av: Karin

ja vi är verkligen duktiga! nu kör vi på ordentligt så vi kommer i form till beach 2007 haha

2007-03-20 @ 19:35:24
URL: http://mourtimer.blogg.se
Postat av: Yoggi

Hehe allt är toppen här på ön ;) Lite mer värme hade inte varit illa, kallfront här just nu men annars så har man kul kul kul :) Själv då? Studierna flyter på? Kram :)

2007-03-20 @ 22:59:04
URL: http://yoggiatirland.blogg.se
Postat av: Daniel

Ni måste se supergulliga ut i era gåstavar xD
Älskar dig gumman!

2007-03-24 @ 16:46:35
Postat av: Anonym

Hehe, äntligen lite sol och värme här nu, får hoppas det håller i sig, oj oj va trevligt då får du lite tid att hämta andan nu då? :) Har bokat biljett till Sverige den 18:e och stannar tills 23:e så får hoppas man kan träffa er då :)

2007-03-24 @ 23:57:28
Postat av: Daniel

Hehe, äntligen lite sol och värme här nu, får hoppas det håller i sig, oj oj va trevligt då får du lite tid att hämta andan nu då? :) Har bokat biljett till Sverige den 18:e och stannar tills 23:e så får hoppas man kan träffa er då :)

2007-03-24 @ 23:57:41
URL: http://yoggiatirland.blogg.se
Postat av: Yoggi

Hehe, vi har faktiskt lite av de på film, får försöka få tag på våran kanadensiska vän och föra över de till min dator ;) Jarå kommer över en hel del över sommaren så blir att besöka er i eran lägenhet :) Hehe skönt vill också ha ledigt men måste ju tjäna pengar, det här med ansvar är jobbigt *suck*

2007-03-25 @ 16:57:08
URL: http://yoggiatirland.blogg.se
Postat av: Yoggi

Hehe aaa det var ett bra tag sen man träffa dig och Daniel för den delen så. Hehe aaa det börjar bli dags att ta ansvar och växa upp även om det är lite tragiskt, kommer sakna friheten ;) Hehe, ska försöka få tag i den så fort som möjligt o få över den någonstans :) Kramar

2007-03-25 @ 22:31:01
URL: http://yoggiatirland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback