I Halmstad

Då sitter jag hemma hos mina föräldrar i Halmstad, väntar på att de ska komma hem så jag får umgås lite. Kvällen är jag ensam här, de ska på ngn balettföreställning på teatern...

Pratade med Jonas innan, stackarn ligger hemma sjuk i vattkoppor..stackarn..:( Men han mådde lite bättre så hoppas han blir frisk riktigt snart! Krya på dig kramar i massor till gubben.

Igår var de party som gällde, förfest hos Nydde..(tack för en skoj fest) o sen Sivans..var en trevlig kväll...desto svårare o komma upp i morse men de gick!

Imorgon fyller systern 20!! Min lillasyster Maria fyller 20, när vatt hon såå stor???=) Grattis gumman min!

Ha nu en underbar helg, ska jag ha..:) Får träffa föräldrarna, systrarna, svågern, älsklingen o min lille Mange...jippie*

Stora kramar till vännerna mina!!! Tycker om er massor!!

Älskar did Daniel!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad snällt du skivit om mig vännen. :) Det är såå tråkigt att vara sjuk. pusspuss

2007-03-08 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback