moster / ciocia

Jag blev moster i onsdes. Helt underbart känns de...glad* Grattis Joanna o Oscar, en son fick de..supersötast! Väntar vi bara med spänning på namnet=) Ska åka till Göteborg över påsk o hälsa på min söta systerson..längtar massor*

Mange har varit här på besök sen i onsdes...eller aa, han är kvar men åker idag. Varit superskoj..utekväll i onsdes, skum musik mot slutet:( O pannkakor, promenad o pizza med film igår..Karin o Mange vatt inte superglada på mig att jag drog med dem runt sjön..men var ju sö skönt väder=)

Idag kommer min Daniel med...glad*..Inte setts på 2 veckor eller ngt..:( Åker till Halmstad på onsdag med! Ska bli skoj!!

Kramar om er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe oj oj Moster va kul :D Kom ihåg att lämna din systerson med mig ensam, du vet vad som kommer hända, du lämnar rummet och han är glad och skuttar omkring och när du kommer tillbaka kommer du finna honom fast tejpad i taket :P

Bah du får mig o sakna sverige ännu mer, lite molnigt här så inte riktigt vårkänsla än, lite kyyyyyligt :P

2007-03-31 @ 23:53:53
Postat av: Yoggi

Jag är sämst på att lämna mitt namn tydligen.

Ps. Ja måste få prova de där. :P

Postat av: Yoggi

Hehe, ryktena stämmer, jag hade de men det är bortrakat nu :P Ska se om det finns någon bra bild på dig ute i cirkulation, har mest tagit bilder med andra människors kameror :) Mmm ska bli skönt med påsk, lite ledighet från jobbet, iofs vill ja jobba behöver pengar hihi :P
Kram på er båda :)

2007-04-01 @ 15:51:52
URL: http://yoggiatirland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback