så fin

Var o spanade in lägenheten igår, min o Daniels:) (inte tittat på den innan,fast jag skrivit på kontraktet)...:) men gick ju bra,den var sååå fin. Köket vatt klart i onsdes och förutom ett missöde på plastmattan (jag vet,usch på plastmatta) och en dörr som inte går att stänga var den vacker. Ljusblå hall, annars vita väggar. Skönt att slippa behöva måla om. De är ju inte så duktiga på de..eller vad säger du min Tant K?

Var ur balans större delen av helgen, tack min underbare Daniel att du fanns där för mig. Nog bättre nu...

Föreläsning nu vid 10,statistik i 3 h...gäsp* Men bara en lab kvar nu..pust=)

Stora kramar

Kommentarer
Postat av: Lene

ja dagens föreläsning var ju inte den mest spännande direkt.. riktigt fruktansvärt tråkig:( drack du upp hela colan eller var du duktig? jag drack inte ens halva min:) *stolt* men man behövde lite socker i all tristess.kram

Postat av: Karin

snark för idag. men duktiga var vi ju iaf som gick runt sjön i blåsten =) nu ska jag duscha och värma mig lite för tet var inte nog, burr*

2007-03-19 @ 16:37:00
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback