torsdag kväll

Aha, då var det torsdag. Dagen började i en datasal i skolan och statistikplugg med Lina, vi är grymma på statistik hon o jag nu (Lina som står för mattekunskaperna i vår lilla grupp)

Blir sambo till sommarn, ska bli mysigt o spännande på samma gång. Vi har ju varit tillsammans i snart 4 år o 6 månader, oj vad länge, så kanske dags=) Känns bara bra att vi väntat, aldrig bra o stressa in=)

Min lillsyster, som nu blivit 20!!, har skaffat sig en blogg...snabba in o titta:)
Maria

Nu är det CSI och imorgon kommer min baby.

Fick mess från C idag..Hmm, vet inte hur jag ska ta de...

Skoj att du vatt frisk tillslut Jonas, får prata mer snart!!

Kramar om mina underbara vänner!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad säger C? nyfiken i en strut*
puss, längtar efter nästa promenix

Postat av: Daniel

Snart bor vi tillsammans gumman =)

Älskar dig!

2007-03-18 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback