vågar jag hoppas?

är det sant, har våren äntligen kommit??..hoppas massor, men vill ju inte bli besviken o vakna upp till kyla o frost snart. gått promenad varje dag hela förra veckan...stolt*..ska gå med Tant K o våra stavar idag innan jobbet...vi kommer vara snyggast!!..

händer mycke i veckan..statistiken slutar...glad*, mange kommer på onsdag, jonas på torsdag o min daniel på fredag...usch tänker ni kanske nu..:)..mange är en underbar vän från halmstad som kommer o tror att han ska supa mig o Tant K under bordet (kommer inte lyckas), han stannar till fredag..längtar*..sen på torsdagen kommer lilla jonas..han kommer direkt från Åre..även han stannar till fredag...ska bli skoj o ses med gubben...:D, fredagen består av att jag utbyter mange o jonas mot min underbara daniel...helt underbar vecka helt enkelt!!..o nej jonas, vi kommer inte vara bakis på torsdag..;)

klar med min distanskurs nu, eller hoppas de iaf..gäller bara o få alla uppgifterna godkända..ska nog gå bra:)..

fick en kommtar från johan (gissar på vän till jonas)=)..(anledningen till att jag skriver om de här är att johan fått för sig att de hmm är skoj o ha en konstig blogg där de är superkrångligt o kommentera)..=(..han vill ha en man dag (se inlägg om kvinnodagen).....de påstås ju i detta land att det ska vara jämställt, då borde man ju ha en kvinnodag o en man dag..eller?? får kanske ta upp de med "de som bestämmer"...vårt kära land har ju gått så långt att frisören kostar samma för män o kvinnor...why??? o tagit bort tjejtaxan på taxin..åter ,why?? ..varför inte gå hela vägen??

avlutar med stoora kramar till er där ute!


Kommentarer
Postat av: Lene

ja samhället heter åled men det heter åleds akvarium... så det så:)

Postat av: Lene

vi köpte kanske inte bara en fisk...

2007-03-28 @ 09:19:23
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback