vänner!

Finns nog inget bättre än känslan av att ha några få vänner som bryr sig och som man själv bryr sig om! Grejen med vänner är att man inte behöver många, jag har inte många som jag kallar vänner men är grymt nöjd med de jag har.
Vill skicka en tanke till mina vänner, tack för att ni finns och alltid ställer upp för mig!
Daniel, Mange, Andreas, Jonas, Prisma, Kajsa, Karin, Lene

Stoora kramar till er! Ni är underbara på alla sätt och vis!

Älskar dig Daniel!!

Gå iväg och krama någon som förtjänat det nu! Och när ni är på gång, checka ut
VISPs underbara blogg!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack själv sötnos =) du får en minst lika stor kram tillbaka

Postat av: Lene

stoooor kram till dej med!
du får btw jättegärna ta med receptet imorrn, det hade varit jättesnällt!
kram på dej vännen

2007-03-06 @ 10:39:01
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vännen, vad fint skrivet det där var. Värmer verkligen. :) Sköt nu om dig! pusspuss

2007-03-07 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback