äntligen

Då var hemtentan klar, så himla skönt. Den är utskriven och väntar på att bli inlämnad. Får se om jag hinner lämna in den på måndag, ska jobba då o kommer inte ihåg om de var till 13 eller 17..hmm* Men blir nog bra ändå=) För er som inte vet, jag har fått jobb..som receptionist på Bossmedias huvudkontor..:)

Daniel fick veta att han fick jobbet Ljusåsa idag..Grattis min älskling! Skönt för honom o få jobb..

Ska gå o slappa nu o njuta av ledigheten. imorgon blir de o packa o sen Grisfest, så skoj..Hoppas vädret bara håller i sig!

Puss på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jag kommer fastna i det där förbannade hålet i år med. spelar ingen roll hur mkt sats jag tar så tar det tvärstop. glöm inte allkårsdansen =) haha

Postat av: Anonym

Hehe ojoj inte mkt skola kvar för dig ;o) Du får hälsa gubben din(Och min ;oP) Grattis :)

varit seg med bloggen men ska försöka blogga lite mera nu :)

2007-05-15 @ 00:57:25
Postat av: natta

vem skrev inlägget innan:)

2007-05-15 @ 07:58:03
Postat av: Yoggi

Oj, man kanske borde sätta sitt namn på meddelandet hihi ;o)

2007-05-15 @ 21:56:56
URL: http://yoggiatirland.blogg.se
Postat av: Karin

nej du gumman nu tänker jag tjata lite på dig att uppdatera. vet att du inte har datorn på så mkt men vill läsa ngt nytt =)
kramar

2007-05-31 @ 09:15:08
URL: http://mourtimer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback