Äntligen=)

Vet att jag varit dålig på o uppdatera, men men. Den som hoppas på en uppdatering av vad jag gjort senaste tiden får väl fråga=)

Dagen idag består , som vanligt, av C-uppsats. Teori står på schemat!Jipiie=) Var hos min sjukgymnast innan, gick snabbt och smärtfritt = inga mer nålar...jubel! Jag ska träna och anteckna hur det går, pressa min vad lite halvt sådär och inte tillbaka till Inger förrän i Juni=)=) Total glädje. Ikväll blir det styrelsemöte igen, en del som händer på
Tufvan framöver så en del och planera. Men ack så skoj det är!

Nu kommer snart Lene och då ska hon, jag o Daniel gå upp till Tufvan för plugg. C-uppsats för tjejerna och matte för Daniel=Jipiie=)

Sköt om er alla där ute och ut med er i solen!

Pussar och kramar om er!


Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback