ska bli gummiblandare, eller vad tror ni??

Senaste veckan har jag skrivit klart min teori-tror jag, gått igenom alla plan-tidningar, besökt olle, träffat på gamla vänner , grillat och hunnit med en snabbvisit i Halmstad.
Var i Halmstad tors -lör, var hos Olle, promenerade, träffade Mac en snabbis (var inte igår), var ute o åt med mamma o pappa, sprang på böte (super o träffa dig igen) o åkt en massa buss. Var skoj o träffa mamma o pappa igen, alltid trevligt. Det dumma är bara att mina systrar åker till Halmstad nästa helg..=(

Igår fyllde Stoffe år och det betydde grillfest. Var himla trevligt även om de flesta av oss hamnade i matkoma. Men det var trevligt ändå och tack alla för en underbar kväll.

Idag blir det spinning, c-uppsatsplugg o slapp!=) En superbra söndag helt enkelt.

Just det, gummiblandare. Pappa hittade en annons i HP (lokaltidningen i Halmstad) där de sökte 4 blandare till Halmstad gummiblandningsfabrik (eller liknande). Kraven var god fysik samt att ha gått upp grundskolan med minst godkänt i kärnämnerna..tror ni? Kanske något för mig såhär efter 3 års universitetsstudier....hehe.

Skickar en tanke till Anna - du kommer fixa det!

Farmor Ingrid - kämpa på! Du är superduktig!

Daniel-älskar dig min sambo!

Puss mina vänner, ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: Lene

Ja det var trevligt i lördags,men som sagt, synd att vi var så trötta! Men vad fasen det är ju snart fest igen:)
Ha det så bra kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback