Är typ frisk nu..=)

Hade mitt sista besök hos Olle för en vecka sen, det betyder att jag typ är frisk. Olle har fått bort massor av allergier: pälsdjur, 3 olika pollen, nötter och ägg. Han har även fått bort det mesta av mitt eksem. Helt underbart. Just nu håller jag på att lära mig att äta mjölkprodukter igen. Förutsatt att jag har en mjölkfri kost hemma kommer jag att kunna äta mjölkprodukter när jag är bortbjuden. Kommer att bli helt underbart. Men det är ju inte bara och börja sådär direkt. Jag har ätit en laktos eller mjölkfri kost i några år nu så måste börja smått för att bygga upp enzymerna igen (samma gäller för ägg som jag inte ätit på ett år). Började så smått i fredes med lussebullar där jag hade vanlig kesella och vanlig mjölk, ätit några och mår bra så en bra början.

Hoppas kunna äta mjölk när jag är bortbjuden om några månader, känns dumt att stressa det och bara må dåligt o få en svullen mage!


I eftermiddag blir det skyltsöndag här i Lund. En designskola har satt upp ljusinstallationer i stadsparken, på bantorget och på bangatan. Ska bli skoj och se.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback