konsten att inte hoppas för tidigt.

Är det någon som kan konsten med att inte hoppas för tidigt? Jag kan då den inte alls. Jag börjar alltid hoppas för tidigt och för mycket och blir bara ledsen sen.

Jag var hos min kiropraktor i måndes. Jag har gått där nu ett tag för att få bort min kotförskutning & för att få rätt hålllning o lite till för att min fot ska bli bra. Jag började hoppas ganska fort och nu borde den ha läkt helt. Jag hade massor ont nu innan senast besöket och trodde naivt att det var en del i läkeprocessen. Tyvärr har min fot inte alls läkt... Varför hoppades jag? Jag köpte tillochmed supervackra klackskor...

Nu finns det lite förhoppning att jag ska kunna få den o läka med hjälp av träning men vi får se. Med tanke på den beskymrande min min kiropraktor visade i måndes vågar jag inte hoppas alls längre..


Kommentarer
Postat av: Karin

många läkande kramar till dig gumman!!

Postat av: Lene

Håller tummarna! Lite mysigt nyårs-firande kanske gör susen:)

Massor med kramar

2008-12-17 @ 09:44:30
URL: http://aplaceofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback