Min fredag.

Tänkte jag skulle visa min fredag i bilder...


Dessa kläder låg tidigare i två högar i botten av två garderober. Jag fick en smart idé att fixa detta för att lättare hitta rätt kläder...reslutatet ser ni nedan


Den första högen är Daniels kläder som han la i en garderob, hög två är sommarkläder och jobbkläder som fick förpassas i påsar och den tredje är mina koftor och tröjor som fick någelunda plats i den enda garderoben där man kan hänga och lägga kläder. Vad tycker ni? Jag är ganska stolt=)

Lagom till när jag var klar ringde Maria och sa att jag skulle möta henne på stan. Köpte några julklappar för att sedan handla och baka lussebullar med Erik och Daniel. Jag och Maria gjorde det jobbiga (baka), Erik penslade bullarna och försedde dem med russin. Daniel gjorde nog en bulle, på sin höjd. Han diskade dock lite=)

Hur mumsigt ser inte detta ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback