illaluktande man och upptäcksfärd

Helgen har hittils bestått av bio med Daniel, upptäcksfärd på Teleborg och grillning med vänner. I fredes tänkte Daniel och jag att vi skulle gå på bio. Det blev Narnia - en film vi båda kände vi skulle se på bio. Den var bättre än den första även om den var lite seg någongång i mitten enligt min mening=) Allt var bra och filmen var påväg att börja, då kommer en man med sin son? och sätter sig brevid mig. Mannen stinker, och jag menar verkligen stinker, Det var en blandning av cigarettrök och inte duschat på en månad. Usch! Resten av filmen fick jag lite snyggt luta mig åt Daniels håll. Han å andra sidan hade en fjortis (hans uttryck) brevid sig som skulle kommentera allt i hela filmen och samtidigt leka med flaska med fötterna. Men filmen var trots allt bra och det blev en lyckad kväll=)
Igår fick vi för oss att vi skulle cykla ut till Daniels farfars sommarställe. Vi började och jag trodde Daniel hittade, vi cyklade dock ett annat håll och fick se lite mer av Teleborg. När vi skulle hem valde jag (som efter 3 år fortfarande inte hittar där) vägen hem och det gick snabbt och smidigt...=) Kvällen bestod av grillning med Daniel, Karin o Karins systerdotter Evelina, mycket trevligt!

Idag blir det fika med samma personer på slottet-ska bli skoj!

Nu ska jag äta lite frukost.

Ta hand om er!

Just det -  jag och min Daniel ska flytta till Lund!

Kommentarer
Postat av: Karin

kusindotter =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback