pensionärsvarning...

Det är inte o rekommendera att jobba heltid o vara gräsäkling samtidigt, iallafall inte om man heter Natta=). Jag har jobbar hela veckan på Norrporten (har imorgon kvar) och under denna period har jag inte umgåtts med en enda människa. På jobbet har jag hela huset för mig själv, tar emot 3-4 samtal (en bra dag) och hälsar på driftkillarna någon gång. Resten av tiden läser jag böcker eller kollar på tv. Man kan tycka att jag efter en sådan dag skulle längta efter att umgås men icke. Mina dagar är extremt monotoma och följer detta mönster:

06,45-07,40: Väckarklockan ringer, jag går upp, äter frukost, klär på mig och gör lunchmackor.
07,40-8,00: Cyklar till jobbet.
8,00.12,00: Dricker soda streamat vatten, svarar möjligtvis på något telefonsamtal, lyssnar på radio och läser massor, såväl böcker som smp.
12,00-13,00: Lunch.
13,00-16,00: Typ exakt samma som innan lunch.
Cyklar hem, äter mellanmål i form av någon frukt, tränar lite pilates och fixar hemma. Sen äter jag middag och kollar lite tv. Vid 21 lägger jag mig i sängen och tittar en timme på tv innan jag stänger av vid 22 och somnar ganska snabbt. Dagen efter är det samma veva..Men bara en dag kvar nu=)

Nästa vecka är jag ledig=lycka! Då ska jag försöka inte vara lika monotom. Veckan efter är det dags o jobba och vara monotom igen...hehe. Sen flyttar jag och min käre Daniel=)

Nu ska jag fixa lite här...

Puss o Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback