vemod eller glädje...

På söndag nästa vecka går flyttlasset från Växjö...borde jag vara glad eller ledsen? Växjö och campus är staden där min första lägenhet finns och staden jag kallat hemma under nästan tre år. Jag vet inte hur jag känner, på ett sätt ska det bli skönt att få börja om i en ny stad, jag tror att det är helt rätt tid, sen hamnar jag i samma stad som min lillsyster maria o hennes herman o såklart jonas. Det kan hända att vemodet snarare handlar om att jag ska flytta hem till mina föräldrar och Halmstad i 2,5 veckor eftersom det är ett glapp mellan våra lägenheter..den här i Växjö o den i Lund... Det kommer bli konstigt o flytta hem igen men framförallt en massa krångel med adressändring, telefon osv...men men..jag tror det löser sig, eller hoppas iallafall...

Förövrigt är jag ledig denna vecka och gräsänskling fram till fredag, då kommer min prins hem över helgen iallfall. Trodde jag skulle tycka det skulle bli skönt och vara ledig o ensam (brukar gilla ensamheten då o då) men efter en helg med min mysiga familj och utflykt till Kullaberg saknar jag mest de där borta i Halmstad. Båda min systrar är på besök i Halmstad o min Daniel jobbar där nere nu...

Nu ska jag dricka te och slappa lite!

Ta hand om er där ute, ni är guld värda!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Lene

hej på dej!

vi måste ju ses nu i veckan!!! skickar ett sms eller så under morgondagen så får vi bestämma nåt. kram på dej sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback