Snart får jag träffa Joanna,Oscar & Elmer igen:D


Sitter på jobbet och i brist på annat kolald ejag min mail. Fick ett mail fårn min söta Karin och måste bara visa er denna sååå söta bild:



Har ni sett något sötare?? Lene-du räknas inte för vet att du inte kommer tycka att den är söt=)

Åker till Halmstad imorgon och nästa torsdag bär det av till Thailand, Ska äntligen få träffa syster, svåger o systerson igen...de har varit borta i nästan 60 dagar, vet ni hur länge det är...? Ska bli riktigt skönt med..Fick veta av ChP idag att han inte hinner fixa med mitt arbete innan jag åker så blir verkligen bara semester där nere för min del...jippie*..Ifs lite arg på ChP för att jag måste göra det samtidigt som C-uppsatsen men men...=)

Först blir det en nästan vecka i Halmstad...Maria fyller år på söndag så blir till att fira henne. Sen hinns det med att träffa Marias prins Herman med...=)Ska bli superskoj..första gången...=)

Nä, nu ska jag jobba vidare lite sista halvtimmen.

Puss vännerna

Kommentarer
Postat av: Lene

Usch och fy för barn! Jag föredrar vuxna brandmän:)
Hoppas att ni får det superduper bra i öst, det är ni verkligen värda!
Ta hand om er och akta er för skummisar:)
Puss och kram

Postat av: Lene

ÅHHH vad jag saknar er båda redan! hur ska detta gå???
Jaja, hoppas att ni har det toppenbra när nere i öst! här hemma bara regnar det:( och va glad för att du slipper scenarioarbetet!!! trist som satan
puss på er båda och va rädda om er!

2008-03-14 @ 18:53:48
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback