jobbintervju och möte med niclas

Jag har varit på jobbintervju idag, i Ystad. Sjukt långt bort men jobb är jobb. Känns faktiskt som det skulle vara en spännande arbetsplats, men vågar inte hoppas allt för mycket. Intervjun gick ut på o se hur jag är som person så vi får se om jag passar..kanske=) De ställde frågor om vad som gör mig glad resp. ledsen..supersvårt men jag svarade bra på allt-enligt mig själv=)

Mejlade min handläggare på arbetsförmedlingen igår med och han hade ett återbud vilket gjorde att jag kunde komma idag-helt underbart. Känner mig mycket bättre nu efter mötet och har fått lite mer motivation att söka. Han tipsade även mig om ett företag som ligger ganska nära där jag bor. Det handlar om att ringa och intervjua personer via telefon. Tror att det kan passa mig eftersom jag tidigare jobbat som telefonförsäljare. Jag ska ringa dem nu snart och hälsa från Niclas. Så håll tummarna! Hade passat bra för mig och få ett jobb där jag bestämmer timmarna själv så jag får lite pengar när jag söker mina älskade planerarjobb.

Nu ska jag ringa GFK och hoppas på det bästa!
Ta hand om er! Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej du söta flicka, intervjun är imorn så du får hålla tummarna en dag till!! jag ska hålla tummarna för dig med och att du får ditt jobb :) många kramar K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback