ståupp, födelsedag & musikal

hej alla.

hänt lite sen jag skrev sist... tänker inte skriva om det tråkiga (avslagen alfakassa o inget jobb) utan om de roliga evenemang jag varit med om.

Jag & Daniel har varit på ståupp i Malmö. Vi köpte biljetterna till Björn,Måns,Soran & Özz när vi bodde i Växjö och den första november var det dags. Kvällen var helt underbar och vi kom tillochmed hem tillslut=)
 

SJ valde att ställa in sitt sista tåg norrut 30 min efter avgångstid utan vidare information. Det gick heller inga bussar och stationshuset var stängt... Vi funderade på taxi men hade turen att börja prata med en man vid namn hmm Conny (ngt i den stilen). Han bor i Landskrona och hans fru kom o hämtade honom. Tur för oss var att Conny var snäll nog att köra oss till Lund på vägen. Kom hem lite sent men hem kom vi!

Några dagar senare var det dags för min födelsedag vilket betydde några presenter och vänner på tårta.

En sådan här fast för 2009 fick jag av Maria!Parfym från mamma & pappaFick jag av Jonas. En fjärrkontroll vilken styr män=)Blomma av Maria.Av Joanna,Oscar & Elmer. 4 koppar och te!

Där har ni alla mina presenter. En personlig almanacka för 2009 av Maria, parfym av  mamma&pappa, kort av Karin & Joanna,Oscar&Elmer, Presentkort på nack & ryggmassage från min pojkvän, Man Control fjärrkontroll av Jonas, blomma av Maria, 4 tekoppar och te av Joanna,Oscar & Elmer, tårtan jag bakade & skor jag fick av mamma&pappa.

Igår var jag, Daniel, Mamma&Pappa på Jesus Christ Superstar. Helt underbart bra-gå och se den om ni lyckas få biljetter. Är ganska slutsålt.


Sist måste jag visa mina nya klackar. Daniel reklamerade ett par skor och då passade jag på att köpa nya klackar!


Nu ska jag fixa lite här innan jag & Daniel ska på middag hos Maria!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är ju inte litet(!) avundsjuk för att du sett jesus christ... jag älskar den musikalen. tur att ni uppskattade den iaf annars hade det ju varit trist. puss

Postat av: Alexandra

mycket presenter blev det =) Grattis igen =)

2008-11-14 @ 13:52:59
URL: http://alexandrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback